Lauamäng Leon 2794

21x21cm mängulaud ja magnetitega mängunupud. Variante on 4 erinevat lauamängu (vt.pilti).

2,23 €
Käibemaksuga
Värvus
  • sinine
  • roheline
  • oranz
  • punane
Kogus
Viimased tooted laos

  • MAKSMINE MAKSMINE

    Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop panga ja Soome pangalingid, ESTO järelmaks, pangaülekandega tasumine

  • TASUTA SAATMINE TASUTA SAATMINE

    Kõigi üle 100€ tellimuste kohaletometamine on tasuta

  • TOODETE HINNAD TOODETE HINNAD

    Soodsad hinnad, boonuspunktide süsteem, sooduskupongid

  • TARNEVIISID TARNEVIISID

    Tellitud kauba postitame 1-2 tööpäeva jooksul. Smartpost, Omniva, DPD Pickup pakiautomaadid, ELS kuller, DPD kuller, standardpakk, Matkahuolto, ise järgi tulemine

Kaasas eestikeelne mängujuhend.

MÄNG BACKGAMMON (Triktrakk kahele mängijale) nr. 3336

Mustade mängukividega mängija paneb 2 kivi tippudele (sakkidele) 1, 3 ja 17 ja 3 kivi tippudele 12-19. Teine mängija  paigutab oma punased kivid nende vastu. Tipud 1-6 on koduväljak punastele kividele, tipud 19-24 valgetele kividele. Koduväljak on eesmärk, kuhu peab jõudma 15 kiviga. Heidetakse alati 2 täringut korraga. Liikudes vastavalt saadud silmade arvule, valitakse põhimõtteliselt väiksem silmade arv. Kui ei saa esimest väiksemat arvu edasi liikuda, langeb ära ka suurem arv. Iga mängija liigutab oma mängukive kõigepealt oma koduväljaku suunas. Start on iga mängija jaoks tema lähtepositsioon. Sealt liigub ta edasi vastavalt numbrite järjestusele, näiteks väljakult 1 üle 2, 3, 4 ja nii edasi kuni 12-ni ja siis üle 13, 14, 15 edasi kuni koduväljaku tipuni (19-24). Vastavalt kulgeb vastane 24 pealt vähenevas järjestuses oma koduväljakuni. Kivid liiguvad nii palju tippe edasi, kui palju silmi annavad mõlemad täringud. Sealjuures võib oma valiku kohaselt kas ühe või kahe kiviga edasi liikuda. Seejuures tohib siiski ainult vabadele väljakutele maanduda. Vabad on kõik hõivamata tipud, millel seisab maksimaalselt üks vastase kivi. Mõlemaid arve täringutel vaadeldakse alati kui kahte eraldi liikumist, ka siis, kui liigutakse ainult ühe kiviga. Kui heidetakse kaks ühesugust arvu, kahekordistatakse seda summat. Näiteks silmade arvu 5 puhul tohib siis mitte 2 vaid 4 korda 5 väljakut edasi liikuda, olgu siis ühe või kuni nelja erineva kiviga. Aga väljakud peavad kõigi nelja liikumise jaoks vabad olema. Kui kaht esimest viielist sammu ei saa kumbagi liikuda, langeb kogu summa ära. Ühel tipul võivad ka kõik ühevärvilised kivid seista. Kunagi ei tohi  aga punased ja valged kivid seista samal tipul. Üksi väljakul seisev kivi on ohus. Seda võib maha lüüa, kui vastane liigub samale väljakule. Kohustust mahalöömiseks ei ole. Mahalöödud kivi pannakse mänguväljaku keskele. Selle mängukivi omanik ei tohi mingeid liikumisi teha enne, kui ta selle kivi täringuheitega uuesti mängu lülitab. Iga mahalöödud kivi peab alustama stardiväljakult. Kui mahalöödud kivi esimese heitega mängu ei saa, kuna väljak ei ole vaba, langeb kogu täringuheide ära. Mängu eesmärk on kõik 15 kivi üle viimase mänguväljaku viia. Selle “väljamängimisega” tohib aga alles siis alustada, kui kõik 15 kivi on koduväljakul. Väljakuid tuleb tühjendada tagantpoolt ettepoole, kõigepealt väljak 6 (või 19) ja nii edasi. Kivi mängitakse välja, kui ta ühe täringuheitega jõuab üle mänguvälja ääre, kuigi silmade arv jätkuks veel edasigi. Kui väljak 6 on veel hõivatud ja täringuga ei heideta 6, ei tohi ühtki selle ees olevat kivi välja mängida. Siis liigutakse tagant ettepoole nii kaugele, kui saadud silmade arvud ulatuvad. Kui väljamängimise ajal mõni kivi maha lüüakse, siis tuleb see kõigepealt uuesti mängu tuua ja kogu välja ümber tiir teha, enne kui tohib jätkata väljamängimist.

MÄNG “HIINA KABE” nr. 3333

Mängijate arv: 2-3

Sisu:

•1 mängulaud

•30 mängunuppu

Eesmärk: Saada oma mängunupud esimesena vastaskolmnurka

Mängureeglid: Mängijate vahel lepitakse kokku alustaja. Mängijad käivad järjekorras, üks nupp korraga. Käia võib igas suunas vabale kohale nupu kõrval või hüpata üle ühe enda või vastase nupu. Hüppamine võib toimuda ka hüppeseeriatena (nagu tavalises kabes, selle vahega, et teiste nuppe ära ei võeta.)

MÄNG ÜHEKSA MEHE MÄNG (Nine men’s morris) nr. 3334

Mängus osaleb 2 mängijat. Mõlemale mängijale antakse 9 samavärvilist nuppu. Mängijad asetavad nupud väljakule üksteise järel, 1 nupp korraga. Kui kõik nupud on väljakul, hakkavad mängijad nendega liikuma – üks nupp korraga ja püüavad saada 3 oma nuppu ritta horisontaalselt või vertikaalselt (mitte diagonaalselt!) ükskõik millist joont pidi. Kui see õnnestub, on mängijal õigus eemaldada mänguväljakult ükskõik milline vastasmängija nupp (v.a need, mis on juba kolmekaupa ritta asetatud). Kui mängijal on jäänud alles vaid 3 nuppu, võib ta oma nupud viia ükskõik millisele tühjale kohale väljakul ükskõik millises suunas. Mängija, kes suudab vastase nuppude arvu vähendada kaheni, on võitja.

REVERS nr. 3340

Mängijaid: kaks

Vanus: vanemad lapsed ja täiskasvanud

Varustus: 8x8 ruuduga mängulaud ja 64  kahevärvilist nuppu

Enne mängu alustamist otsustavad mängijad, kumb mängunupu pool kummalegi kuulub.

Mäng lõpeb, kui kõik 64 nuppu on laual. Võidab see, kellel on mängu lõpus rohkem oma värvi nuppe.

Mängu alustamiseks paigutatakse mängulauale neli nuppu.

Kui esimesed neli nuppu on paigas, püüab kumbki mängija teha ühe korra ajal ühe käigu.

Lubatud on ainult nn. äravõtmiskäigud. Kui mängija niimoodi käia ei saa, jääb ta vahele.

Kummalgi mängijal on kasutada 32 käiku.

Äravõtmiskäik tekib siis, kui nupu asetusega ruudule vangistatakse vastase üks või mitu nuppu mistahes suunal oma nuppude vahele. Vangis olevad nupud pööratakse ümber- nii on näha, et see nupp kuulub nüüd teisele mängijale. Mängu käigus võib samu nuppe pöörata ümber korduvalt, vastavalt kuidas nad ühelt mängijalt teisele liiguvad. Nuppe laualt ära ei võeta.

Hoiatus ! Sisaldab pisidetaile, allaneelamisel lämbumisoht! Ei soovitata alla 36 kuu vanustele lastele. Pakend ei ole mänguasi!

0200001426230
1 tk.

Lisainfo

Laius
11cm
Kõrgus
3cm
Pikkus
21cm

Eriviited

Veel 4 sama kategooria toodet :

Lauamäng Näljased konnad... 5903039736801

Osavusmäng näljased konnad. Iga mängija peab kontrollima oma värvi konna ja proovima süüa võimalikult palju palle. Mängu võitmiseks on vaja head strateegiat ja palju oskusi. Materjal: plastik....

14,27 €
search Lauamäng Näljased konnad...