TOODETE TELLIMINE JA TRANSPORT.

Tellimused saadame ära peale makse laekumist hiljemalt kuni 2 järgneval tööpäeval,sellele lisandub aeg vastavalt valitud postiasutuse tarnetingimustele.

 Juhul ,kui tellimuse kogusumma on 100.-eurot või rohkem on postikulu tasuta.

 Esimese tellimusega anname kaasa sooduskupongi, millega saab edaspidi tooteid e-poest soetada soodsamalt.

  Valige välja tooted. Tooteid saab valida:

1.TOOTED MENÜÜST, valige kategooria ja seejärel alamkategooria ning klikkige soovitul.

2.KATEGOORIATE menüüst, valige kategooria ja vajutage kategooria nimetusele. Avanevad piltidega alamkategooriad, korraga on reas nähtavad 4 alamkategooriat. Järgmiseid selle kategooria alamkategooriaid näete, vajutades paremal olevale punasele nooleotsale, samamoodi saate liikuda teise nooleotsaga tagasi.

Klikkige soovitud kategoorial, ning avanevad selle kategooria tooted. Korraga kuvatakse lehel 12 toodet, järgmisi tooteid näeb klikkides toodete all lehe järjekorra numbrile või nooleotsale. Vajutage soovitud toote pildile või nimetusele ja avaneb tootekaart, millel näete toote kirjeldusi, rohkem pilte, hinda, valida toote koguse ja variandi(kui tootel on erinevad variandid või värvivalik kuvatud) ning saate lisada toodet ostukorvi vajutades kastile LISA OSTUKORVI. Juhul kui variantidega tootel mõni variantidest on otsas, kuvatakse keelumärgi ikoon ja tekst ANTUD TOOTEVARIANT ON KAHJUKS OTSAS, KUID ON SAADAVAL TEISI VARIANTE. Peale LISA OSTUKORVI kastile vajutamist avaneval lehel kuvatakse ostukorvi kokkuvõte ja siin saate valida, kas jätkate ostlemist või suundute tellimust vormistama. Järgmisel lehel kuvatakse kogu ostukorvi sisu, ka siin saate muuta toodete koguseid või eemaldada neid ostukorvist. Siin kuvatakse ka esialgne kohaletoimetamise hind (järgmisel lehel saate valida erinevate kohaletoimetamisviiside hulgast sobivaima) ja tellimuse summa. Vajutage kastile TELLIMINE ning avaneb leht, kus saate sisse logida oma kontole, luua omale konto või sooritada ost külalisena (sooritada ost ilma kontota), valida tarnemeetodi ning maksemeetodi. 

Kontot omavate klientide eelisteks on erinevad pakutavad soodustused, täidetud andmete säilimine - ei ole vaja järgneval korral uuesti täita kontaktandmeid ning ostukorvi sisu säilib. Kinnitamata tellimuse ostukorvi sisu tellitud toodetega jääb registreerunud kliendile alles ka peale e-poest väljalogimist. Seega on võimalus koostada tellimust pikema aja vältel. Juhul, kui mõni valitud toode on vahepeal otsa saanud ei saa ennem jätkata, kui olete otsa saanud toote ostukorvist eemaldanud.

KONTO ON OLEMAS: Vajutage LOGIGE SISSE! ja sisestage e-posti aadress ja salasõna. Juhul, kui olete unustanud salasõna, vajutage UNUSTASID OMA SALASÕNA ning Teile saadetakse uus salasõna meiliaadressile. Salasõna kopeerides või kirjutades jälgige, et ei oleks tühikut salasõna ees või lõpus.

Registreerunud püsiklient saab tutvuda oma konto andmetega ja vajadusel muuta neid, valides lehe all menüüs MINU KONTO.

LOO KONTO: Sisestage oma andmed ja registreerige konto.

SOORITA OST KÜLALISENA: Täitke aadressiväljad, valige tarne- ja maksemeetod.

Tellimuse esitamiseks on vajalik tulbas 1 nõustuda Kliendi andmete privaatsusega märkides kastidesse linnukese.

Samuti saab tulbas 1 Tellida uudiskirja(ei ole kohustuslik). Uudiskirja saadame ainult, et teavitada uue kauba saabumisest või teavitused sooduskampaaniatest. 

Vajadusel muutke aadressiandmeid(tulp 2), on vaja  täita kõik kohustuslikud väljad(punase tärniga).Palume kontaktandmete lahtrid täita võimalikult täpselt ning korrektselt - sellega tagate oma tellitud kauba kiire ning täpse Teieni jõudmise. Kui Te ei soovi avaldada andmetes aadressi ja soovite kauba kohaletoimetamist pakiautomaatidega, siis täitke nõutud aadressikastid(tärniga kastid) kriipsuga või kirjutage pakiautomaadi asukoht, välja arvatud postiindeksi ja riigi valik, kuhu kirjutage postiindeks ja kus valige Eesti. Vajalik on kauba saatmiseks kindlasti meiliaadress ja telefoninumber.

Seejärel valige Tarnemeetod(tulp 3) ja kinnitage valik(märkige linnukesega). Pakiautomaatide puhul valige rippmenüüst automaadi asukoht.

Järgnevalt valige maksemeetod(tulp 4):

Tasu turvaliselt ja mugavalt pangalingi maksega - valikus on erinevad Eesti, Soome ja teiste riikide pangalingid.

ESTO Maksa Hiljem - kinnita tellimus kohe ja ESTO annab sulle 30 päeva lisaaega maksmiseks.

ESTO 3-osaline makseviis - Ajata oma ostukorvi maksumus kolmeks võrdseks makseks.

Maksa pangaülekandega - kui soovite sooritada pangaülekande peale tellimuse kinnitamist

Maksa sularahas kauba kättesaamisel - võimalus tasuda sularahas kauba kättesaamisel( sobib ainult juhtudel, kui soovite kaubale ise järgi tulla või kui kauba kohaletoimetajaks on OÜ Rodomar)

Maksmine lepingulistele klientidele - juriidilised püsikliendid kellega on sõlmitud leping

Maksemeetoditest allpool on kast, KUI SOOVITE OMA TELLIMUSE KOHTA TEADET LISADA, SIIS KIRJUTAGE SEE SIIA, kuhu võite lisada igasugust informatsiooni või soove, et saaksime Teie tellimusest täpsema ülevaate. Näiteks eelistaksite toodet mõnda kindlat värvi või varianti,katsume võimaluse korral kindlasti neid arvesse võtta.Sõnumit saab saata ka, vajutades lehe üleval ümbriku ikoonile VÕTA ÜHENDUST või saatke kiri meiliaadressile rodomar@hot.ee .

Seejärel peaksite kindlasti tutvuma kasutajatingimustega ning kinnitage kasutustingimustega nõustumine linnukesega ja edasiliikumiseks vajutage ESITA TELLIMUS. Edasi suunatakse Teid vastavalt valitud makseviisile:

Lehel on vaikimisi kuvatud Eesti pangalingid, ülevalt menüüst riiki vahetades saate valida ka teiste riikide pangalinke.

ESTO Maksa Hiljem - Teid suunatakse edasi Maksa Hiljem makseviisi vormistama

ESTO 3-osaline makseviis - Teid suunatakse edasi 3-osalist makseviis vormistama

Maksa pangaülekandega - näete tellimuse detaile ja tasumiseks vajalikke andmeid.

Maksa sularahas kauba kättesaamisel - näete tellimuse detaile.

Kui soovite, et arve ja saaja aadressid oleksid erinevad (kauba saaja ja kauba eest tasuja on erinevad) , märkige aadressitulbas linnukesega kast TARNI TEISELE AADRESSILE ning täitke tarneaadressi väljad. 

Tarnemeetodi valikul arvestage tellitud kauba mõõtmetega(enamusel kaubal on pakendi mõõdud antud) ja kauba kogusega. Mõningate toodete puhul võib tarne valik olla kitsendatud, kuna neid tooteid ei saa saata kõikide saatmisviisidega toote liiga suurte gabariitide tõttu.

Ise on võimalus kaubale järele tulla eelnevalt kokkulepitud ajal (aja kokkuleppimiseks helistage 56568778)  Ääsmäele(15km Tallinna piirilt Laagrist Pärnu poole) või siis eelnevalt kokkulepitult sobivusel meie transpordiga(transpordikulu ei arvestata ja kauba eest on võimalik tasuda ka sularahas, tellimuse miinimum summa 20€).

Kui Te mingil põhjusel ei soovi tellimust vormistada e-poes, siis saate tooteid tellida ka, saates tellimuse meie e-posti aadressile rodomar@hot.ee , kirjutades toote koodi(4 või 5 kohaline number peale toote nimetust, pusledel pikem) ja koguse.Vajalikud on ka Teie andmed kauba kohaletoimetamiseks.Sel juhul saadame Teile arve ja kinnituse kauba olemasolu kohta Teie e-posti aadressile.

 Kui kaubal esineb kättesaamisel mingi puudus või on toote seisukord halvenenud transpordiga, palume meid teavitada sellest koheselt kas telefonitsi või e-postile rodomar@hot.ee.