Elektroonilise mängu eesmärk on hoolitseda virtuaalse lemmiklooma eest. Mängija söödab, mängib, hoolitseb tema tervise eest ja koristab oma hoolealuse järel. Mäng õpetab vastutust,...
Elektroonilise mängu eesmärk on hoolitseda virtuaalse lemmiklooma eest. Mängija söödab, mängib, hoolitseb tema tervise eest ja koristab oma hoolealuse järel. Mäng õpetab vastutust, kohust ja distsipliini. Arendab lapse emotsionaalset intelligentsust.
MAKSMINE
Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop panga ja Soome pangalingid, ESTO järelmaks, pangaülekandega tasumine
TASUTA SAATMINE
Kõigi üle 100€ tellimuste kohaletometamine on tasuta
TOODETE HINNAD
Soodsad hinnad, boonuspunktide süsteem, sooduskupongid
TARNEVIISID
Tellitud kauba postitame 1-2 tööpäeva jooksul. Smartpost, Omniva, DPD Pickup pakiautomaadid, ELS kuller, DPD kuller, standardpakk, Matkahuolto, ise järgi tulemine
Mõõdud: 6x4,5x2cm. Töötab AG13 tüüpi patareidega. Soovitatav alates 5a.vanustele lastele. Hoiatus ! Sisaldab pisidetaile, allaneelamisel lämbumisoht! Ei soovitata alla 36 kuu vanustele lastele. Pakend ei ole mänguasi!
Elektroonilise mängu eesmärk on hoolitseda virtuaalse lemmiklooma eest. Mängija söödab, mängib, hoolitseb tema tervise eest ja koristab oma hoolealuse järel. Mäng õpetab vastutust,...
Elektroonilise mängu eesmärk on hoolitseda virtuaalse lemmiklooma eest. Mängija söödab, mängib, hoolitseb tema tervise eest ja koristab oma hoolealuse järel. Mäng õpetab vastutust,...
Stressivastane elektrooniline mäng pakub nelja mängurežiimi, mis pakuvad erinevaid väljakutseid:
nuppude vajutamine määratud järjekorras,
vajutades antud aja jooksul võimalikult...
Elektronmäng tetriselaadsete mängude erinevate versioonidega. Elektronmängus on koos palju mänge erineva raskusastmega. Toiteallikaks on 2 AA 1,5 V patareid (ei kuulu komplekti),...