Elektroonilise mängu eesmärk on hoolitseda virtuaalse lemmiklooma eest. Mängija söödab, mängib, hoolitseb tema tervise eest ja koristab oma hoolealuse järel. Mäng õpetab vastutust,...
Elektroonilise mängu eesmärk on hoolitseda virtuaalse lemmiklooma eest. Mängija söödab, mängib, hoolitseb tema tervise eest ja koristab oma hoolealuse järel. Mäng õpetab vastutust, kohust ja distsipliini. Arendab lapse emotsionaalset intelligentsust.
MAKSMINE
Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop panga ja Soome pangalingid, ESTO järelmaks, pangaülekandega tasumine
TASUTA SAATMINE
Kõigi üle 100€ tellimuste kohaletometamine on tasuta
TOODETE HINNAD
Soodsad hinnad, boonuspunktide süsteem, sooduskupongid
TARNEVIISID
Tellitud kauba postitame 1-2 tööpäeva jooksul. Smartpost, Omniva, DPD Pickup pakiautomaadid, ELS kuller, DPD kuller, standardpakk, Matkahuolto, ise järgi tulemine
Elektroonilise mängu eesmärk on hoolitseda virtuaalse lemmiklooma eest. Mängija söödab, mängib, hoolitseb tema tervise eest ja koristab oma hoolealuse järel. Mäng õpetab vastutust,...
Stressivastane elektrooniline mäng pakub nelja mängurežiimi, mis pakuvad erinevaid väljakutseid:
nuppude vajutamine määratud järjekorras,
vajutades antud aja jooksul võimalikult...
Elektroonilise mängu eesmärk on hoolitseda virtuaalse lemmiklooma eest. Mängija söödab, mängib, hoolitseb tema tervise eest ja koristab oma hoolealuse järel. Mäng õpetab vastutust,...
Elektroonilise mängu eesmärk on hoolitseda virtuaalse lemmiklooma eest. Mängija söödab, mängib, hoolitseb tema tervise eest ja koristab oma hoolealuse järel. Mäng õpetab vastutust,...