Elektroonilise mängu eesmärk on hoolitseda virtuaalse lemmiklooma eest. Mängija söödab, mängib, hoolitseb tema tervise eest ja koristab oma hoolealuse järel. Mäng õpetab vastutust,...
Elektrooniline osavusmäng on interaktiivne mänguasi, mis arendab lastel reflekse, taju ja silma-käe koordinatsiooni. Seade pakub nelja mängurežiimi , kus ülesandeks on esiletõstetud nuppe õigel ajal või peast vajutada.
Mäng on disainitud ergonoomilise mängupuldi kujul , mis istub mugavalt käes, tagades mängu ajal mugavuse. Seadmel on helitugevuse reguleerimise funktsioon ja see töötab kolme AAA-patareiga (ei kuulu komplekti).
Pehmed kumminupud teevad iga vajutusega iseloomulikku pop-heli . Mängu taaskäivitamine on lihtne – vajutage lihtsalt seadme tagaküljel olevat nuppu. Mäng võtab pingeid maha ja toetab loogilise mõtlemise arengut. Ideaalne pikaks ja igavaks reisiks.
MAKSMINE
Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop panga ja Soome pangalingid, ESTO järelmaks, pangaülekandega tasumine
TASUTA SAATMINE
Kõigi üle 100€ tellimuste kohaletometamine on tasuta
TOODETE HINNAD
Soodsad hinnad, boonuspunktide süsteem, sooduskupongid
TARNEVIISID
Tellitud kauba postitame 1-2 tööpäeva jooksul. Smartpost, Omniva, DPD Pickup pakiautomaadid, ELS kuller, DPD kuller, standardpakk, Matkahuolto, ise järgi tulemine
Tehnilised andmed:
Materjal: plastik
Vanus: 6+
Toiteallikas: 3 x AAA patareid (ei kuulu komplekti)
Mängurežiimide arv: 4
Helitugevuse reguleerimine: jah (3 taset)
Mängu mõõtmed: 15 cm x 9 cm
Pakendi mõõtmed: 15 cm x 9,5 cm x 5 cm
Hoiatus ! Sisaldab pisidetaile, allaneelamisel lämbumisoht! Ei soovitata alla 36 kuu vanustele lastele. Pakend ei ole mänguasi!
Elektroonilise mängu eesmärk on hoolitseda virtuaalse lemmiklooma eest. Mängija söödab, mängib, hoolitseb tema tervise eest ja koristab oma hoolealuse järel. Mäng õpetab vastutust,...
Elektroonilise mängu eesmärk on hoolitseda virtuaalse lemmiklooma eest. Mängija söödab, mängib, hoolitseb tema tervise eest ja koristab oma hoolealuse järel. Mäng õpetab vastutust,...
Elektronmäng tetriselaadsete mängude erinevate versioonidega.
Elektroonilise mängu eesmärk on hoolitseda virtuaalse lemmiklooma eest. Mängija söödab, mängib, hoolitseb tema tervise eest ja koristab oma hoolealuse järel. Mäng õpetab vastutust,...