

Mäng, mille eesmärgiks on 3x3 värvikuubikute näidise järgi kiiruse peale värvilisi klotse...
Osavusmäng näljased konnad. Iga mängija peab kontrollima oma värvi konna ja proovima süüa võimalikult palju palle. Mängu võitmiseks on vaja head strateegiat ja palju oskusi. Materjal: plastik. Vanus: 3+. Mängulaud: 30,5x30,5x6,6cm. Konnad võistlevad, kes saab kõige rohkem süüa!
Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop panga ja Soome pangalingid, ESTO järelmaks, pangaülekandega tasumine
Kõigi üle 100€ tellimuste kohaletometamine on tasuta
Soodsad hinnad, boonuspunktide süsteem, sooduskupongid
Tellitud kauba postitame 1-2 tööpäeva jooksul. Smartpost, Omniva, DPD Pickup pakiautomaadid, ELS kuller, DPD kuller, standardpakk, Matkahuolto, ise järgi tulemine
Mängureeglid on väga lihtsad – ka kõige pisemad saavad neist aru. Iga mängija valib ühe konna ja kõik pallid valatakse laua keskele. Mängu eesmärk on koguda võimalikult palju palle, vajutades hooba konnade taga. Kui kõik pallid on kokku kogutud, liida need kokku – võidab see, kellel on kõige rohkem palle. Teine variant mängimiseks: Iga mängija valib ühe konna ja kõik pallid valatakse laua keskele. Mängu eesmärk on koguda võimalikult palju oma konna värvi palle. Kui kõik pallid on kokku kogutud, liida oma värvi pallid kokku – võidab see, kellel on kõige rohkem oma konna värvi palle. Vastaste värvides pallid punkte ei anna, aga samas ka vastaste värve kogudes takistate vastastel punkte saada.
TOOTETEAVE:
• Materjal: plastik
• Mängijate arv: kuni 4
• Pallide arv: 26
• Vanus: 3+
MÕÕDUD:
• Laud: 30,5x30,5x6,6cm
• Pall: 2 cm
• Pakend: 31cm x 31cm x 7cm
Hoiatus ! Sisaldab pisidetaile, allaneelamisel lämbumisoht! Ei soovitata alla 36 kuu vanustele lastele. Pakend ei ole mänguasi!
Mäng, mille eesmärgiks on 3x3 värvikuubikute näidise järgi kiiruse peale värvilisi klotse...
Komplektis koos Male ja Hiina kabe/Trilma. 22x22cm mängulauad ning plastist 3-5cm malendid ja mängunupud.
Lauamäng Merchant Ambassador õhuhoki. Libistage litrit ilma pingutuseta õhkpadjal. Mänguväljakul olevatest aukudest väljuv õhuvool hoiab litrit kergelt õhus, mistõttu lüües litrit liugleb too...
Ajaviitemäng, mis arendab osavust ja mida saab mängida üksi või mitmekesi. Mängijate eesmärk on kordamööda ükshaaval eemaldada tornist ussiklotse nii, et torn kokku ei kukuks. Kaotab see, kelle...