

Puslepildid alates 2 aastastele lastele. Komplektis 4 puslepilti, igaühel neist on 3 erikujulist osa. Eesmärgiks on leida igale osale õigel pildil õige koht.
Garri Kasparov oli male vaieldamatu maailmameister ja edetabelis nr.1 üle kaheksateist aasta. Kasparov oli tihedalt seotud nende malekomplektide kujundamisega, et tagada sellega mängijatele suurepärane malekogemus. Ümberkujundatud ja läbimõeldud malendid võimaldavad värskendatud uut välimust ja esmaklassilist viimistlust ilma esmaklassilise hinnasildita. Komplektis on 32 heledat ja tumedat suurt kuni 57mm puidust malenuppu ja neljaosaline kokkuklapitav mängulaud. Mängulaua suurus avatuna 36x36cm. Mängulaud on tugevast, mittepainduvast paksust kartongist.
Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop panga ja Soome pangalingid, ESTO järelmaks, pangaülekandega tasumine
Kõigi üle 100€ tellimuste kohaletometamine on tasuta
Soodsad hinnad, boonuspunktide süsteem, sooduskupongid
Tellitud kauba postitame 1-2 tööpäeva jooksul. Smartpost, Omniva, DPD Pickup pakiautomaadid, ELS kuller, DPD kuller, standardpakk, Matkahuolto, ise järgi tulemine
Male on tõenäoliselt pärit India mängust tšaturangast, (sanskriti keeles "neli väeliiki" – jalavägi, ratsavägi, elevandid ja sõjavankrid, mida vastavalt esindasid nupud, mis arenesid välja tänapäeva male etturiks, ratsuks, odaks ja vankriks) mis tekkis umbes 6. sajandil. Lääne-Euroopasse ja Venemaale jõudis mäng vähemalt kolme eri marsruudi kaudu. Aastaks 1000 oli mäng levinud üle kogu Euroopa. 13. sajandi alguses hakati Lõuna-Euroopas šatrandži reegleid muutma ja 1475. aastaks meenutas mäng suures osas tänapäevast malet.
• malelaud:36,5*36,5cm
• 32 puust malenuppu: 2,25"
• Kasparovi juhendite vihik 30lk.
Karbi mõõdud 27,5x19,3x6,7cm.
Hoiatus ! Sisaldab pisidetaile, allaneelamisel lämbumisoht! Ei soovitata alla 36 kuu vanustele lastele. Pakend ei ole mänguasi!
Puslepildid alates 2 aastastele lastele. Komplektis 4 puslepilti, igaühel neist on 3 erikujulist osa. Eesmärgiks on leida igale osale õigel pildil õige koht.
Tuntud loogika ja keskendumismäng. Mängu eesmärk on ära arvata vastase varjatud erivärviliste nuppude järjekord.
Lõbus tasakaalumäng, kus peab käsi ja jalgu asetama matil kohta, millele loosiratta osuti viitab. Mäng, mis arendab tasakaalu ja paindlikkust.